وکیل خوب در اصفهان لیست 10تایی بهترین وکیل خوب در اصفهان

آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند. ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. به دلیل اخلاق پسندیده و تخصص بالا در حوزه های مختلف وکالت، به عنوان بهترین وکیل در اصفهان شناخته شده است همچنین ایشان دارای سوابق درخشان و نمونه پرونده های موفق بسیار زیادی می باشد و در زمینه های مختلف حقوقی، ملکیف خانواده، کیفری و غیره مشغول به فعالیت است.

اگر بتوانید وکیل دادگستری را قانع کنید تا پرونده شما را تحویل بگیرد موفقیت شما درصد بالایی پیدا می کند. قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است. پدر و مادر در مورد زمان و مکان و جزئیات ملاقات طفل می توانند با یکدیگر توافق نمایند. اما در صورت عدم توافق طرفین، دادگاه خانواده می تواند با حکم عادلانه، جزئیات ملاقات فرزند را تعیین نماید. علاوه بر پدر و مادر، اجداد پدری و مادری نیز حق دارند نوادگان خود را ملاقات نمایند.

  • دوست عزیز سلام متشکرم از حضور شما در وبسایت وکیل اصفهان و لازم میدانم توصیه و تذکر جدی به شما داشته باشم، دوست من حتی اگر کارشناس حقوقی هستید بدون مشورت و مشاوره با وکیل هیچ گونه اقدام قضایی انجام ندهید، چرا که بعضا عواقب اقدام نابخردانه ضررهای جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.
  • حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید.
  • تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد.
  • بعضی از پرونده ها دارای جنبه های عاطفی است، بنابراین صبوری در برابر ناملایمات نیاز می باشد.
  • اگر در زمینه مسائل حقوقی دانشی ندارید، می توانید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید و فردی را انتخاب کنید که در تسلط بر قوانین و داشتن تجربه کافی به شما کمک کند.

یک وکیل خوب علاوه بر دانش و مهارت لازمه بر نقاط ضعف و قوت موکل خود و جزئیات پرونده آگاه است. یک وکیل خوب در اصفهان باید سعی در یافتن اقدام مصاله جویانه داشته باشد. و تا حد ممکن به طولانی شدن پرونده و کشمکش و درگیری بیشتر تمایل نداشته باشد که این خود نشات گرفته از دانش و آگاهی بالاست. بله فقط کافیه با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ تماس بگیرید تا بتونید با وکیل خوب اصفهانی که برای پرونده و مشکل شما مناسبه در ارتباط باشید.

همچنین یک وکیل خوب باید سابقه کاری خوبی داشته باشد و از اطلاعات و قوانین بروز شده آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند با شواهد و مدارک موجود از موکل خود، در دادگاه از او دفاع کند. باید به این نکته توجه داشت که انتخاب یک وکیل خوب در همان ابتدا، می تواند به طور کلی مسیر پرونده را تغییر دهد و به پیشبرد پرونده در جهت روند مثبت آن ، کمک بسیار زیادی کند اما اگر در همان ابتدا، شخص انتخاب نادرستی برای وکیل داشته باشد احتمال ضرر بالا می رود. بنابراین مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و بتوانید به درستی تصمیم بگیرید. مهدی علیجانی، بهترین وکیل اصفهان از نگاه مردم این شهر، با شناسایی مسائل و نیازهایتان چندین روش دسترسی مستقیم و پاسخ‌گویی به سوالات را برای شما در نظر گرفته است. به طوری که شما با توجه به شرایط خود، خواهید توانست بهترین گزینه مشاوره حقوقی با وکیل اصفهان را انتخاب کنید.

مشاوره دعاوی سایبری

دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای). چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست به مدت ۴ ماه قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید. لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند. امروزه دیگر افراد و کسانی که به دنبال وکیل هستند به راحتی از طریق اینترنت و جستجو در موتورهای جستجوگر و شبکه های اجتماعی به آسانی می توانند وکیل مورد نیاز خود را پیدا نموده و با آن مشورت کنند و سپس جهت مراجعه حضوری هماهنگ شوند. وکیل باتجربه باید جرئت تحقیق و پژوهش برای روشن نمودن حقیقت داشته باشد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانم در کرج 【آپدیت1401】

آیا بهترین وکیل اصفهان را می‌شناسید؟انتخاب یک وکیل خوب در اصفهان، از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که دارای مشکلات حقوقی هستند. با توجه به شروط اقتصادی و فرهنگی همه افرادی که درگیر پرونده های قضایی می‌باشند، نمی‌توانند تسلط کافی بر قوانین داشته باشند و این امر لازمه ی داشتن عقل است که دفاع از پرونده خود را با انتخاب یک وکیل خوب و خبره، به او بسپارند. اما مشکل در اینجاس که انتخاب یک وکیل خوب و خبره و آگاه با وجود وکلای زیاد در جامعه، کار بسی مشکل است. بنابراین باید بدانید که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چونکه انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند به طورکلی مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شخص یک وکیل کارکشته و خبره انتخاب نکند، احتمال ضرر بسیار بالا است.

خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

خدمات وکالتی

علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد. دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.