وکیل شیراز ، بهترین وکیل شیراز ، مرجع وکلای شیراز

نخستین هیئت مدیره را مرحوم دکتر احمد متین دفتری وزیر دادگستری وقت در ۲۶ اسفندماه ۱۳۱۶ انتخاب نمود. 2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. ۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد.

  • خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند .
  • توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید.
  • از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد. کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند.

بهترین وکیل کیفری کرج را با لیست 10تایی بشناسید!! ⚖️【سال1401】

جرم جعل سند هم مثل بسیاری از دیگر اجرام شامل مجازات می شود و مجازات کیفری آن از سه سال تا پانزده سال حبس می باشد. ولی می توان با مشاوره حقوقی با بهترین وکیل شیراز در مجازات خود را کاهش دهید. با دریافت مشاوره حقوقی و کیفری از بهترین وکیل شیراز تضمینی از حقوق خود کاملا آگاه شوید. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند. بنابراین در برخورد با هرگونه مسائل حقوقی، مشورت با مجرب ترین وکیل شیراز را فراموش نکنید. انتخاب بهترین وکیل شیراز، شاید سخت باشد، اما ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با وکیل خوب در شیراز آشنا کنیم.

ادامه حقوق کار

۰۹۱۷۳۰۳۹۴۶۰در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد. ضمنا به خاطر داشته باشید که داشتن یک وکیل در کلیه مسیر های زندگی مانند ازدواج، کار، تجارت، مشارکت، خرید و فروش ملک، طلاق و … می تواند روح و جسمتان را نیز از آلودگی های روانی ای که در دادگاه ها و دادسرا ها وجود دارد، دور نگه دارد. داشتن یک وکیل خوب در شیراز مانند داشتن یک دکتر یا یک جراح متخصص برای یک مریضی خاص می باشد.

تعداد دفعات درخواست رمز عبور شما بیشتر از حد مجاز شده است، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده مسافر بوده و در صورت صحیح نبودن اطلاعات، رزرو از طرف اقامت 24 معتبر نمی باشد. توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.