وکیل پابه یک دادگستری تهران + معرفی بهترین وکیل دادگستری + مشاوره تلفنی

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید.

  • دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم.
  • پس با در نظر گرفتن نوع وکالت اعطایی، موکل باید انتظارات خود را مشخص کند و در صورتی وکالت مقید به وکیل داده، نباید از وکیل انتظاراتی خارج از حدود وکالت داشته باشد.
  • اگر نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل تهران دارید می توانید از ساعت 9 تا 20 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • قبل از اینکه وکیل را انتخاب نمایید از صلاحیت و تخصص وی در حوزه‌ای مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید.
  • اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است.
  • زیرا به تعداد انسان‌ها و پرونده‌های قضایی، دعاوی حقوقی و کیفری مختلف وجود دارد که هر کدام راه حل مخصوص به خود را داشته‌اند.

در تهران وکیل کیفری و جنایی خوبی وجود دارند که شاید با اسمای ان ها آشنا باشید ، چندی از این وکلا با گروه اریا دادیار همکاری دارند و اگر دوست دارید با آن ها مشورت نموده یا پرونده خود را به ایشان بسپارید می توانید برای همانگی با شماره های موجود تیم اریا دادیار تماس حاصل نمایید. باید دقت داشت که هر وکیلی توانایی ورود به کلیه پرونده‌های حقوقی را دارد اما بهترین وکیل، وکیلی متخصص در یک حوزه خاص حقوقی است. وکیل متبحر باید در گفتار و عمل شجاع باشد و با فن سخنوری، توانایی متقاعد کردن هیئت رسیدگی کننده پرونده را داشته باشد. در بیشتر کشور‌های دیگر، هریک از وکلا در یک حیطه تخصصی تحت آموزش قرار می‌گیرند و در نهایت با عنوان وکیل متخصص در همان زمینه فعالیت می‌کند ولی در ایران وکلا دادگستری، به طور تخصصی در یک زمینه خاص حقوقی آموزش نمی‌بینند اما به طور کلی وکلا در یک یا چند زمینه حقوقی مسلط هستند. هرچند که وکلای دادگستری پس از گذراندن آزمون‌های متعدد و مصاحبه های مختلف می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی ورود کند اما بهتر آن است که هر وکیلی در یک زمینه خاص مبادرت به وکالت کند. همان طور که می‌دانید مسائل قضایی حوزه‌های مختلف و وسیعی دارد و هرکدام از این مسائل پیچیدگی‌هایی دارد که یک وکیل پایه یک دادگستری نمی‌تواند در تمامی زمینه‌های آن تسلط داشته باشد و لازم است که برای هریک از این موضوعات تجربه‌های مختلفی دارا باشد.

تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. خانم صمدزادگان از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان مدرس دانشگاه و نویسنده مقالات متعدد مانند قراردادهای استاندارد و فسخ نکاح و اصل 81 قانون اساسی.

بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. این گروه با اعلام تخصص در امور حقوقی، کیفری و ثبت شرکتها و ثبت علائم تجاری تضمین پیگیری مجدانه و تخصصی در امور ارجاعی را به شما عزیزان میدهد. فرآیند تشکیل پرونده و جمع‌آوری اسناد و مدارک نیاز به جستجوی اصولی و استفاده از مهارت‌های تحلیل و تفحص دارد. یک وکیل خوب در تهران یا سایر شهرستان‌ها، باید از روش‌های متنوعی برای گردآوری اطلاعات استفاده کند و همچنین با پرورش قوه تحیل و نتیجه‌گیری خود، ارتباط بین اطلاعات و شواهد را به درستی تشخیص دهد.

بانک قوانین ایران

دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد. پس مشاوران حقوقی که پروانه وکالت ندارند، امکان حضور در محاکم دادگستری را به عنوان وکیل دادگستری نخواهند داشت. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.

بهترین وکیل تهران چه ویژگی دارد؟

همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر تهران نیز مراجعه نمایید. قبول پرونده های ارث و امور حسبی وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 2 . قبول پرونده های حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی 3 . قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای خدّامی 4 . قبول پرونده های کیفری وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 5 . قبول پرونده های خانواده وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی وکالت یکی از قدیمی‌ترین مشاغل و جایگاه‌های اجتماعی است که مردم دنیا از دیرباز با تعریف و شرح وظایف آن آشنا بوده‌اند.

ملاقات با وکیل

با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد. مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت باوکیل مجربو مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم. بهتر است برای تضمینی‌تر شدن فرایند پرونده و اخذ نتیجه‌ی مثبت حتما ازوکیل‌های مجربو خبره بهره گیری نماییم.

یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید. علاوه بر این برخی از افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، اعتقاد دارند که پرونده های خود را به وکیل تهران بسپارند تا شانس خود را برای پیروزی در پرونده افزایش دهند. بنابراین، خیلی از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی روی وکلای تهران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.