وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

بله ، وکیل کسی است که دوره ی کارآموزی خود را با موفقیت به پایان رسانده و پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده است اما کارآموز وکالت باید دوره خود را نزد یک وکیل سرپرست بگذراند و بعد از اتمام دوره ، آزمون اختبار دهد و در صورت قبولی پروانه وکالت دربافت نماید . وکیل کیفری شخصی است که به علاوه داشتن پروانه وکالت، در حوزه‌ی پرونده های حقوقی مرتبط با دعاوی کیفری مانند سرقت، تهدید، آدم ربایی، قتل، کلاهبرداری تجربه و مهارت بالایی دارد. باید گفت که یک وکیل کیفری خوب علاوه بر تسلط و احاطه به دانش و تحصیلات تکمیلی در زمینه امور کیفری، تجربه کافی نیز در حوزه دعاوی و پرونده‌های کیفری، رویه دادگاه‌ها، دادسراها و قوانین مربوطه دارد.

  • ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم.
  • تیم حقوقی مجموعه وکالت تاپ، همواره آماده خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره حقوقی به شماست.
  • انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و …
  • آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری باید برای حل پرونده‌های موکلین خود، کم‌هزینه ترین و موثرترین راه حل را در نظر بگیرند و همواره منافع موکل خود را اولویت قرار دهند. حضور وکیل پایه یک دادگستری باعث می‌شود که از طریق تجربیات و تسلط وکیل در موضوعات حقوقی و قوانین مصوب ، بهترین و موثرترین راه را برای موفقیت پرونده اتخاذ شود. به این صورت که وکیل می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از طریق جلوگیری از صرف هزینه اضافی یا خسارات احتمالی مسیر پرونده را به سوی موفقیت آن تغییر دهد. دراین‌بین، وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش و تجربه خود، تخصص کافی را در دفاع از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم یا خوانده و چه در نقش شاکی یا خواهان دارد.

تخلیه اماکن تجاری و مسکونی مشمول قانون سال 1376

ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده. فعالیت تخصصی ایشان بر روی پرونده های کشتیرانی در زمینه حقوق دریایی و حمل و نقل بین الملی است. آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

در تعریف کلی، وکیل تهران فردی است که به نیابت از دیگران به انجام امور حقوقی و قضایی آنان می‌پردازد. پس از طرح موضوع توسط موکل، وکلا موظف به دفاع از حقوق وی در محضر قانون هستند. نحوه انجام امور توسط وکیل پایه یک دادگستری و حدود اختیارات آنان توسط قانون مدنی تعیین می‌شود. امروزه، با توجه به گستردگی قوانین و بیشتر شدن جزئیات در مفاد هر قانون، بسیاری از افراد به دنبال یافتن وکلای خبره و متعهد هستند.

تماس با وکالت آنلاین

از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. زمانی که برای حل مشکل خانوادگی، حقوقی، کیفری و … بهترین وکیل خانواده در تهران را انتخاب می کنید باید بدانید که دقیقا چه وظایفی بر عهده ی او است و موظف به انجام چه کارهایی است. یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند.

خیر ،تعهد وکیل نسبت به موکل نمی تواند تعهد به نتیجه باشد یعنی به شما تضمین به صدور حکمی دهد که هنوز توسط قاضی صورت نگرفته و صادر نشده است . وکیل مالیات می تواند در اموری چون مالیات عملکرد، بیمه،حسابرسیو ارزش افزوده به شما مشاوره دهد. وکیل چک و سفته می تواند در مورد اسناد تجاری و بانکی، رسیدگی به چک و سفته برگشتی شما را راهنمایی کند. باید حداقل مدرک لیسانس در رشته حقوق یا فقه و حقوق داشته باشد. وکیل همانند یک پزشک باید همیشه به دنبال بهترین و موثرترین روش‌ها برای رسیدن به نتیجه باشد.