وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی

کار ماهیتا با ارزش وکالت را نه صرفا به دید مادی، کسب درآمد و شغلی برای امرار معاش بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و دفع ظلم و حل مشکلات انسان ها دنبال کند. که ارزش آن بسیار گرانبهاست و از وقت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او نهاده است، نهایت استفاده را برای خدمت واقعی ببرد. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود.

  • پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود.
  • وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد.
  • تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد.
  • از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند.
  • دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند.

سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست. دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند. مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و رتبه ۳ کارشناسی ارشد حقوق است.

شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری در تهران

موضوعاتی که به امور خانواده مانند انواع طلاق، حضانت کودک، دریافت مهریه، انحصار وراثت و نفقه، استرداد جهیزیه و غیره مرتبط به وکیل خانواده می‌شود. باید گفت که برای انجام هرچه سریع‌تر امور پرونده، یک وکیل خوب دادگستری باید از احساس مسولیت و تعهد و دلسوزی برخوردار باشد. وکیل به مانند پزشک باید حافظ و امین اسرار و اطلاعات باشد و تحت هیچ شرایطی آن را فاش نکند همچنین از سرقت یا فاش شدن اسرار موکل جلوگیری نماید. علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است.

حوزه های فعالیت وکیل پایه یک دادگستری

همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر تهران نیز مراجعه نمایید. قبول پرونده های ارث و امور حسبی وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 2 . قبول پرونده های حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی 3 . قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای خدّامی 4 . قبول پرونده های کیفری وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 5 . قبول پرونده های خانواده وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی وکالت یکی از قدیمی‌ترین مشاغل و جایگاه‌های اجتماعی است که مردم دنیا از دیرباز با تعریف و شرح وظایف آن آشنا بوده‌اند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران چه کسی است؟

فردی که در آزمون وکلای قوه قضاییه پذیرفته می‌شود، وکیل پایه دو دادگستری نامیده می‌شود همچنین عنوان وکیل قوه قضاییه نیز به وی نسبت داده می شود. از شباهت های وکیل پایه یک و دو ، یکسان بودن نحوه برگزاری آزمون و گذراندن دوره کارآموزی است و در نهایت هر دوی آنان موفق به اخذ پروانه وکالت می‌شوند. برای پیدا کردن یک وکیل باتجربه باید میزان موفقیت‌های در پرونده‌های حقوقی وی را جست و جو کرد.

دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد. پس مشاوران حقوقی که پروانه وکالت ندارند، امکان حضور در محاکم دادگستری را به عنوان وکیل دادگستری نخواهند داشت. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.