وکیل پایه یک دادگستری شیراز 09178002693 بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز

برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید. افراد عزیز ساکن شهرستان های استان فارس مثل شیراز، جهرم، مرودشت، فسا، آباده، صدرا، کازرون، صفاشهر، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، خرامه، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، سروستان، کوار و … نیز می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین با ما تماس حاصل نمایند و مشاوره حقوقی در شیراز بگیرند. امروزه دعاوی حقوقی یکی از مسائلی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود درگیر آن شده است. از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است.

  • گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد.
  • وکلای دادگستری شیراز در امور خانوادگی به کلیه دعاوی خانوادگی از قبیل ازدواج و طلاق، مهریه، حضانت فرزندان و نفقه و غیره آماده خدمات‌رسانی می‌باشد و همچنین وکلای دادگستری شیراز در امور کیفری از قبیل کلاهبرداری، چک‌های کیفری و غیره می‌تواند با توانایی بالا در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت مشکل شما را مرتفع نمایید.
  • برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.
  • تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

یک وکیل خوب در شیراز باید علاوه بر تخصص و تجربه کافی ، شهرت و خوشنامی داشته باشد . علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . طبق اصل 35 قانون اساسی که گفته شده است ” طرفین دعوا حق دارند در همه دادگاه برای خود وکیل انتخاب کنند . و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند ، باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود .” در غیر این جرائم موضوع صلاحیت دادگاه کیفری یک ، هر یک از طرفین می توانند « حداکثر دو وکیل » به دادگاه معرفی کنند مگر در خصوص جرائم منافی عفت که متهم از حضور یا معرفی دلیل امتناع ورزد .

ادامه حقوق بیمه

بهترین وکیل در شیراز یا وکیل کیفری می تواند تمام حق و حقوق موکل خود را در دادگاه ها حفظ نماید.ضمنا یک وکیل خانوده در شیراز ( وکیل طلاق در شیراز ) در امور مربوط به طلاق می تواند از بسیاری از فشار های وارده بر زن و شوهر در دادگاه ها کم نماید. به همین صورت در امور ملکی و مشکلاتی که در کلاهبرداری های خرید و فروش ملک انجام می شود، یک وکیل ملکی در شیراز می تواند باعث شود که موکل خود کمترین ضرر ممکن را متحمل شود. البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.

وکیل فارس

منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها. وکیل جعل اسناد در شیراز در مواردی مانند راه های جعل اسناد، انواع جرم های جعل سند، نحوه ثابت کردن جرم جعل سند، تشخیص سندهای جعلی و … تبهر دارد. این قتل های ناموسی از جنایاتی است که در حال حاضر بسیار زیاد شده است. قتل ناموسی به معنای کشته شدن شخص به دست یکی از افراد خانواده مقتول می باشد.

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. ازین پس برای ورود به سایت از رمز عبور وارد شده و شماره تلفن همراه بعنوان نام کاربری استفاده نمایید.

این حق باید پیش از شروع تحقیق توسط بازپرس به متهم ابلاغ و تفهیم شود . وکیل آنلاین تقاضای خود را مبنی‌بر موضوع مشاوره از طریق تلفن و یا واتس‌اپ یا سایر راه‌های ارتباطی در سایت بیان می‌نماید. مطابق با اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.