کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر 15000 سانترفیوژ اینورتر فروشگاه اینترنتی کاوه فروش کولر سلولزی-اخگرتابش

کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر 15000 سانترفیوژ اینورتر فروشگاه اینترنتی کاوه فروش کولر سلولزی-اخگرتابش

در بعضی از کولرهای پلیمری صنعتی امکان کنترل چند ظرفیت از طریق کنترل ریموت و یا به صورت دستی امکان پذیر است. جهت مرتفع کردن نیاز سرمایش سالن­ها در تابستان، می­توان از سیستم خنک کننده Dici که هوای خنک را با مکانیسم طبیعی و بدون استفاده از تجهیزات مکانیکی تولید می­کنند، استفاده کرد. به همین دلیل ضروری است که به طور مداوم تزریق هوای تازه به ساختمان صورت گیرد تا از گرمای بیش از حد و افزایش دمای داخل ساختمان جلوگیری شود.

  • ✔) می‌دانیم استفاده از کولر آبی در هوای گرم و خشک بسیار رایج می‌باشد.
  • دینام استفاده شده در کولر آبی نیرو تهویه البرز از یک موتور سه فاز،که به کمک اینورتر به برق تکفاز تبدیل شده است استفاده می کند.
  • بطوری که هر کولرآبی روزانه بین 300 تا 400 لیتر آب مصرف می‌کند .البته میزان مصرف آب با توجه به ظرفیت، ابعاد و هوادهی کولر متفاوت akhgartabesh.com است.
  • استفاده از بدنه پلیمری علاوه بر سبکی کولر و قابلیت حمل و نقل راحت، احتمال آسیب های مربوط به آب، مانند زنگ زدگی بدنه را بسیار کاهش می دهد.
  • ✔) مدل‌هایی از کولر آبی که فن سانتریفیوژ دارند، لرزش کمتری داشته و نیز بسیار کم‌صدا هستند.

به همین جهت لازم است برای انجام آن روی پشت‌بام رفته و پس از تخلیه، آن را روغن کاری کنیم تا برای استفاده در سال آینده دچار مشکل نشود. استفاده از مرغوبترین پدهای سلولزی در کولر، موجب جذب بالای آب در پدها شده که میزان خنک کنندگی کولر را در بالاترین حد تامین می کند، همچنین نیاز به تعویض هرساله‌ پوشال که در کولرهای آبی معمول و مرسوم است را مرتفع می‌کند. ایلام مارکت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایلام، اینک در آستانه‌ی دومین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که ایلام مارکت از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. ایلام مارکت، 5 سال پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان ایلام، امکان تحویل کالا را در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است. در گروه کولرهای آبی سایت خانه تاسیات می توانید کالای مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت و اطمینان خاطر از دریافت خدمات و گارانتی اصل و معتبر به راحتی خریداری فرمائید.

کولر آبی صنعتی پلیمری روبروزن نیرو تهویه البرز 18000

تا با تکیه بر تجارب ارزنده دو دهه اخیر خود در زمینه طراحی تولید و فروش محصولات لوازم خانگی و کولر های آبی و همچنین توان متخصصان ایرانی برگ زرین دیگری بر افتخارات صنعتیو کارآفرینی کشور عزیز و سربلند مان ایران بیافزاید. روکش کولر آبی یا کاور برزنتی کولر آبی مدل 3500 یکی از لوازم جانبی قابل استفاده برای کولر های آبی است. ✔) در هنگام تعویض پد کولرهای آبی سلولزی به دلیل استفاده از چسب و رزین باید چندین بار آب عبوری از پدهای سلولزی که در تشتک کولر جمع شده، تخلیه شود.

✔) کولر آبی ثابت از نظر پخش باد در دو نوع بالا زن و روبرو زن تقسیم می‌شود. مدل‌هایی از کولر آبی ثابت یا پوشالی که دارای دریچه روبرو زن هستند در پشت بام نصب می‌شوند و با استفاده از کانال‌کشی محیط خانه را خنک می‌کند. از طرفی کولرهای بالازن که به کولر بالکنی نیز معروف اند، در بالای بالکن نصب شده و به کانال کشی زیادی نیاز ندارد که اتفاقا یکی از مزایای آن همین است. سال هاست که گرما و سرمای اماکن عمومی و فضاهای بزرگ و منازل مسکونی شما را تامین کرده ایم .

کولر آبی نیرو تهویه البرز با گارانتیشرکت نیرو تهویه البرزدر سراسر نقاط ایران نصب و راه اندازی می شوند. کولر پلیمری سلولزی پرتابل البرز با توان مصرفی ۷۵ وات و میزان هوادهی ۲۹۰۰ مترمکعب در ساعت دارای قدرت پرتاب هوا به طول ۱۲ متر و قابلیت تنظیم سرعت فن در ۳ دور می‌باشد. علاوه بر این از دستگاه می‌توان به عنوان پنکه (در صورت خاموش بودن پمپ) استفاده نمود. این دستگاه با داشتن پد سلولزی به جای پوشال موجب بالا رفتن بازده تبخیر (۹۲ درصد) و در نتیجه خنکی بیشتر می گردد.

کولر آبی پلیمری کاوه کویر ظرفیت 16000

همچنین این شرکت در کوتاه‌ترین زمان جای خود را در بازار کشور و بازار بین‌المللی پیدا کرد و محصولات خود را به کاربران در جهت استفاده در مرغداری، دامداری، اماکن صنعتی، گلخانه‌ها و … ارائه نمود. بدنه کولر سلولزی نیرو تهویه البرز مدل روبروزن از بدنه پلیمری ساخته شده است، که دارای طراحی خاص و منحصر به فرد بدنه می‌باشد. بئنه پلیمری این کولر به جهت استفاده از پلیمر آنتی UV در برابر اشعه UV مقاوم می‌باشد. شبکه‌های در برگیرنده پد سلولز در چهار طرف کولر باعث 45 درصد افزایش خنکی می‌شود. همچنین این بدنه پلیمری باعث افزایش طول عمر و عدم پوسیدگی بدنه می‌شود. کولر آبی نیرو تهویه البرز به دلیل داشتن قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر کولر آبی ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

کولر پلیمری سلولزی البرز 15 هزار پایین زن

ما طرف قرار داد مستقیم و بی واسطه شرکتها و کمپانیهای بزرگ و معتبر ایرانی همچون انرژی ؛ نیرو تهویه البرز و مهیا سان و… هستیم . با کمک سیستم کنترل سطح آب داخل مخزن توسط فلوتر برقی، در صورت کاهش میزان آب به صورت اتوماتیک پمپ آب آن خاموش می شود تا از آسیب های دیگر جلوگیری شود. کولر سلولزی بدون تسمه که جدید ترین مدل کولر آبی می باشد با کمک دینام اینورتر و پروانه قابلیت پرتاب باد در مسیر های طولانی را دارد. در بازار امروزی سرعت رشد محصولات سرمایشی بسیار بالا است و از طرفی رقابت بسیار گسترده‌ای در صنعت تهویه مطبوع شکل گرفته. به همین دلیل و بر اساس نیاز متنوع کاربران، شرکت تهویه البرز یک استراتژی مخصوص بر پایه رفع تمام نیازها طراحی کرده که با شعار تولید ملی افتخار ملی عرضه می‌شود. به همین جهت این شرکت خط تولید جدیدی در شهرک صنعتی البرز افتتاح کرد و محصول جدید با فناوری بین‌المللی خود را به جهانیان معرفی نمود.

برای مثال اگر نصب این محصول در مکانی با 270 متر مربع صورت بگیرد، با نصب یک کولر آبی نیرو تهویه البرز18000 مدل بالا زن، سرمایش تمامی مکان تامین می‌شود. این درحالی است که ارتفاع مکان 6 متر است که با 9 دریچه، خروجی هوای مطبوع کولر تامین شده است. همان‌طور که می‌دانید در کولرهای آبی معمولی تنها دو دور موتور تعبیه شده که شامل دور تند و دور عادی است. اما امکان ویژه‌ای در کولر آبی نیرو تهویه البرز تعبیه شده که از طریق آن امکان تغییر دور موتور تا 50 دور وجود دارد و شما می‌توانید به میزان دلخواه خود، دور کولر را تنظیم کنید که تنوع آن از 1 الی 50 دور متفاوت خواهد بود.