خرید و فروش پژو 207i دنده ای صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | behtarinyab

خرید و فروش پژو 207i دنده ای صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | behtarinyab

پژو 207 به سبب بهره‌مندی از موتور tu5 به شتاب زیاد و مصرف کم معروف است و از این نظر شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 را از نگاه اقتصادی نیز توجیه میکند. از همین رو ایران خودرو سعی کرده است که در پژو ۲۰۷ پانوراما نظر مشتری را به خود جلب کند. در صورتی که شما نسخه اتوماتیک این خودرو را خریداری کنید، از کروز کنترل استاندارد برخوردار می‌شوید.

  • این خودرو با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ و با پیش پرداخت حدود ۴۵ درصد از قیمت فعلی به مبلغ ۲۲۴ میلیون تومان نیز به فروش فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری می‌رسد.
  • پژو 207 در تیپ‌های مختلف دارای موتور معروف و پرطرفدار 1.6 لیتری TU5 است که جعبه دنده دستی 5 سرعته یا گیربکس اتوماتیک 4 سرعته، قدرت آن را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.
  • مجموعه کیان خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی پژو 207 در نمایندگی ایران خودرو را در نظر گرفته، تا همه افراد بتوانند از این خودروی مناسب استفاده کنند.
  • پژو 207 به سبب بهره‌مندی از موتور tu5 به شتاب زیاد و مصرف کم معروف است و از این نظر شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 را از نگاه اقتصادی نیز توجیه میکند.

اکنون شما می‌توانید برای خرید اقساطی پژو 207 آی از مجموعه سپند خودرو اقدام کنید. همچنین علاوه‌بر خرید ماشین قسطی ایران خودرو، امکان خرید شرایطی انواع خودروهای وارداتی و داخلی با اقساط بلند مدت در مجموعه سپند خودرو فراهم شده است. تحویل فوری (در مدت یک روز)  و دریافت نکردن هیچ هزینه‌ای تا زمان تحویل خودرو اطمینان معامله در سپند خودرو را نشان خواهد داد. همچنین پس از عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام مشتری صادر می‌شود. به طور مثال، اگر قیمت پژو 207 پانوراما را 727 میلیون تومان در نظر بگیریم. وامی به میزان 50 درصد قیمت خودرو و به مبلغ حدودی 363,500,000 تومان به شما تعلق می گیرد.

امروز آغاز فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای (پانوراما) با شرایط اقساطی

اما امروزه با ساخت 207 پانوراما خریدار ایرانی می تواند این حس دل انگیز را با قیمت کمتری تجربه کند. شرایط فروش اقساطی پژو 207 پانوراما با توجه به وضعیت موجود، این امکان را برای خریدار فراهم می کند تا بتواند بدون پرداخت کامل هزینه، خودرو را تهیه کند. خرید اقساطی پژو 207 پانوراما برای افرادی که پول نقد در دسترس ندارند مناسب است و یک شرایط ویژه به حساب می آید که می توانید خودرو را تهیه کرده و طی چند ماه آن را تسویه کنید. همچنین شما می‌توانید از خدمات فروش اقساطی پژو 207 با تحویل فوری در کیان خودرو بهره‌مند شوید. فروش اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما در مجموعه ی دنیای خودرو در نظر گرفته شده تا علاقه مندان به خرید این خودرو بتوانند به صورت آسان تر خرید خودرو قسطی را انجام دهند.

بررسی ایمنی پژو ۲۰۷ پانوراما

با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207صاحب خودرویی میشوید که صندوق‌عقب آن با ظرفیت 245 لیتر از فضای نسبتا خوبی برای تجهیزات و بار در هنگام سفر برخوردار است. بنابراین شما با شرکت در طرح سایا خودرو برای فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار علاوه بر اینکه یک خودرو شهری مدرن را از آن خود می‌کنید، از یک ماشین سفری با استانداردهای معمول هم برخوردار خواهید بود. شرکت ایران خودرو خدمات مختلفی برای دسترسی آسان تر به محصولاتش را برای خریداران محترم فراهم می کند. این نکته را در نظر بگیرید که گاهی ایران خودرو فروش اقساطی خودروهای داخلی را متوقف می کند. اگر قصد جدی در خرید پژو 207 سقف شیشه ای دارید، می توانید از تسهیلات نمایندگی های فروش خودرو اقدام کنید. کیان خودرو با رائه تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت به همراه سود بانکی، به شما کمک می کند تا خودرو مورد نظرتان را تهیه کنید.

پرداخت وام 40 میلیون تومانی با ضمانت یارانه از امروز شروط دریافت وام یارانه برای تمام دهک‌ها در ۱۴۰۳ + آدرس سایت ثبت نام

پژو 207i تجهیزاتی مانند نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم رهیاب ماهواره‌ای، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی EPS و سقف پانورامیک دارد. همچنین برخی از آپشن‌ها مانند فرمان برقی، رینگ‌های آلومینیومی، ترمزهای عقب دیسکی و کروز کنترل به صورت سفارشی روی برخی از کلاس‌های خاص این خودرو قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این، 207 آی سیستم مالتی مدیا مجهز به دوربین عقب و نویگیشن دارد​​.