عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. موسسه حقوقی محیا حق توس در سال 1390 فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه های حقوقی، کیفری، خانواده و … شروع کرد و ا کنون به صورت کاملا تخصصی دعاوی مربوط به این گروه ها را وکالت می کند،تخصص گروه حقوقی محیا حق توس عبارتند از رسیدگی به مشکلاتی حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی و ملکی، بیمه و دیه، مواد مخدر و مهارجرت و … میباشد. قبل از تماس با وکیل در مشهد، مطالب زیر را بخوانید.دادیاران با همکاری تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری، بزرگترین مجموعه حقوقی در شهرستان مشهد می باشد. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ حل شده موفق داشته و همین ابراز رضایت موکلین موجب شده به عنوان بهترین وکیل مشهد شهرت پیدا کند.

  • دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و …
  • ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد.
  • این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود.

در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد. شخصی که به سن اهلیت رسیده باشد برای دخل و تصرف در امور مالی و ازدواج نیاز به حکم رشد دارد، برای درخواست حکم رشد لازم است که شخص به دادگاه خانواده برود و از آنجا تقاضای صدور حکم رشد نماید، دادگاه ذی صلاح این تقاضا را بررسی کرده و با استفاده از تحقیقات محلی و نظرات کارشناسی اقدام به صدور این حکم می‌نماید. در رسیدگی به پرونده های خانواده (موارد مذکور) دادگاه خانواده محل اقامت زن (زوجه) و محل اقامت خوانده هر دو صالح به رسیدگی می باشند به عنوان مثال زنی که مقیم تهران است می تواند به طرفیت شوهر که مقیم شیراز است در دادگاه خانواده تهران دادخواست بدهد و هم می تواند در دادگاه شیراز دادخواست خود را تقدیم دادگاه کند.

درباره نحوه انتخاب وکیل در مشهد بیشتر بدانید

از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند. پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد. افراد متخصص در ارتباط با امور حقوقی به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری در جامعه حضور دارند.

ویژگی‌ های یک وکیل خبره در مشهد

بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم. فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. مهم‌ترین تفاوت وکیل پایه‌یک دادگستری و وکیل پایه دو در نحوه پذیرش آن‌ها در آزمون وکالت می‌باشد.

کسانی که به دنبال بهترین وکلا مشهد هستند، می‌توانند وحید حسین زاده را به عنوان یکی از بهترین وکلای این شهر انتخاب کنند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند. بهترین وکیل در مشهد در گروه وکلای تکیه گاه می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند. در واقع شما می‌توانید با یک تماس ساده، تمامی پرونده و جزئیات آن را به وکیل توضیح دهید و از او کمک بگیرید. البته این نوع ارتباط در صورتی امکان‌پذیر و مفید است که پرونده‌ی شما پیچیدگی و مشکل خاصی نداشته باشد. این نوع ارتباط معمولا برای پرونده‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد که در اکثر موارد با چند عدد تماس تلفنی با وکیل، مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد؛ بنابراین نیازی نیست که برای یک مسئله و پرونده‌ی کوچک، به ملاقات حضوری وکیل بپردازید و هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید.

همان طور که اطلاع دارید امروزه بعضی از اتفاقات در زندگی افراد غیرقابل ‌پیش ‌بینی می باشند، پس بنابراین نمی‌ توان جلوی وقوع این اتفاقات را گرفت اما می توان با ایجاد کردن شرایطی از پیامد های آن ها جلوگیری کرد. برای نمونه در زندگی هر شخصی ممکن است اتفاقات پیش بیایند و یا جرمی مرتکب شود که شامل مجازات شود. در شهر بزرگ مشهد دعاوی حقوقی زیادی ایجاد می شود و شده است و شهروندان به دنبال حل این مسائل هستند.

رسیدهای پرداخت

در حال حاضر وکلا و موسسات حقوقی زیادی در مناطق مشهد فعال هستند و برای دفاع از پرونده های شما آماده انعقاد قرارداد هستند، در پایین لیستی از مناطق شهر مشهد که این وکلا و موسسات حقوقی در آن فعالیت دارند در اختیار شما قرار می گیرد. بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند. در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل متخصص در پرونده های قتل بسیار ضروری می باشد .وکیل قتل در مشهد در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت کرده و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم شده ، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند. این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند.

بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود. اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود. به محض ثبت پرونده مدیر دفتر دادگاه پرونده را به جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می فرستد.