لیست بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد آدرس و تلفن وکیل مشهد

شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد. ایفای تعهد و موارد مرتبط با بیع و غیره … در صلاحیت دادگاه های حقوقی هستند. دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که انسان ها بخواهند به جهت جبران خسارات ناشی از نقض حقوق خود دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جامعه بزرگ ایرانی بخش انبوهی از دعاوی که در کشور مطرح می شوند در زمینه حقوقی می باشند.

  • با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد.
  • در حقیقت دعاوی حقوقی بر اثر ادعای بر یک حق مطرح می شوند و طرفین این دعاوی عموما افراد خصوصی (یا افراد دولتی در مقام تصدی) هستند که ادعایی مبنی بر وجود حقی را مطرح می کنند.
  • اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید.
  • مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است.
  • حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید.

برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید. یکی از مزیت‌های مشاوره‌ی آنلاین این است که هزینه‌ی بسیار پایین‌تری دارد و این موضوع مسئله‌ی خیلی مهمی است. البته مشاوره‌ی آنلاین بیشتر برای موضوعات سبک‌تر استفاده می‌شود؛ در واقع اگر مسئله‌ی پیچیده‌ای داشته باشید، باید حتما با وکیل خود حضوری صحبت کنید تا بتوانید تمامی مسائل را بررسی نمایید. اگر وکیل آنلاین داشته باشید، معمولا در هر ساعتی از شبانه روز امکان برقراری ارتباط با وکیل خود را دارید و می‌توانید تمام وقت‌های دادگاه و مسائل را با یکدیگر چک کنید. پاسخ می دهد برای این موضوع حالات مختلفی متصور است ؛ طبق ماده 12قانون حمایت خانواده” در دعاوی و امور خانوادگی مربوط به زوجین ،زوجه می تواد در دادگاه محل اقامت خوانده یا محل سکونت خود اقامه دعوی کند مگر در موردی که خواسته ،مطالبه مهریه غیر منقول باشد.” همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانم در کرج 【آپدیت1401】

آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند. پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند.

وکیل امور حسبی در مشهد

سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند.

مشاوره حقوقی ما بصورت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با تماس به دفتر موسسه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.این مشاوره در روزهای اداری 24ساعته می باشد و هرزمان که نیاز به دریافت مشاوره داشتین می توانید اقدام کنید. دادخواست حذف مشخصات غصبی از شناسنامه جهت مشاوره با وکیل شناسنامه در مشهد با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ تماس بگیرید. یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم.

وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است. این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.