وکیل در مشهد ️ محمد سیدنژاد ️وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. مریم شفازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.

  • در صورت تایید اعسار زوج از طرف دادگاه، با حضور زوج و زوجه و شاهدان دادگاه اقدام به تقسیط مهریه می‌کند و در صورتی که زوج توانایی پرداخت میزان اعلامی ‌از سوی دادگاه را نداشته باشد بازداشت می‌شود.
  • از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد.
  • وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد.

عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر آقای شهروان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد.

ادامه وکیل دعاوی کار، کارگر و کارفرما

همان طور که مطلع هستید هر عمل یا فعالیتی که مرتبط با مواد مخدر باشد جرم به حساب می آید و دارای مجازات های خاصی است. پس بنابراین اگر شما هم یکی از اشخاصی می باشید که مرتکب جرم مربوط به مواد مخدر شده ‌اید وقت آن رسیده که به سادگی هرچه تمام تر پرونده قضایی که به وجود آمده را برطرف نمایید، بدون این که دچار مجازات سنگین از طرف قاضی پرونده بشوید. لازم است که بدانید استعمال مواد مخدر هم به تنهایی جرم است و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از طرف قانون را در پی دارد. همچنین اگر فردی با استفاده از استعمال مواد مخدر مرتکب جرم های حدی یا تعزیری مانند سرقت، محاربه، قتل و جرائمی از این دست بشود مجازات او بر اساس این که مرتکب جرم ثانویه شده است به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

ادامه خانواده

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. اینجانب عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند.

مواردی که در قراردادهای رسمی ‌به آن پرداخته می‌شود شامل موضوع قرارداد که مشارکت در جهت احداث بنا خواهد بود ، آورده‌های دو طرف در مشارکت، نسبت سهم الشرکه طرفین، مدت زمان قرارداد و همچنین شرایط، تعهدها و توافق آنها است. اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد باید تقاضای اعسار بدهد که این تقاضا توسط دادگاه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در مورد صحت آن بررسی صورت می‌گیرد. با توجه به نکات ارائه شده در صورتی که پدر نسبت خود با فرزندش را انکار کند، مجازاتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود مگر اینکه با استفاده از یکی از راه‌های گفته شده در بالا خلاف ادعای وی ثابت شود که در این صورت موظف است تمام حقوق پدری را در حق فرزندش ادا نماید و در کنار این موضوع فرزند از او ارث هم خواهد برد. در بسیاری از موارد زوج برای فرار از پرداخت مهریه اقدام به انتقال اموال می‌کند، در مورد مهریه عندالاستطاعه چون زمان پرداخت مهریه منوط به توانایی مالی زوج است، اکثرا زوج فرصت کافی دارد تا اموالش را به نام غیر انتقال دهد، در این صورت زن باید مدارک و شواهد کافی برای دادگاه تهیه کند تا بتواند به مهریه قانونی اش برسد. ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد.