وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فرهاد حسینی مقدم

به همین دلیل وکیل می‌تواند بسیاری از وظایف و کارهای موکل خود را انجام دهد بدون این که به حضور موکل نیازی باشد. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. افرا وکیل در دعاوی طلاق و اثبات نسب ، فسخ نکاح ، اثبات رشد ، تمکین ، نفقه ، مهریه ، نفی ولد ، اثبات واقعه طلاق ، اثبات رجوع ، اعمال حق حبس زوجه و دیگر دعاوی خانواده به شما کمک میکند.

  • مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند.
  • برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید.
  • از این رو دقت داشته باشید که یک وکیل خوب باید در کارش تعهد، صداقت و وجدان داشته باشد تا موکل با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد و دیگر نگرانی نداشته باشد.
  • در ارتباط حضوری شما هیچ گونه محدودیت زمانی نخواهید داشت و می‌توانید ساعت‌ها پرونده را مورد بررسی و بحث قرار دهید.در این نوع ملاقات درصد خطا به شدت کاهش پیدا می‌کند اما لازم است بدانید که قیمت مشاوره‌ی حضوری از ملاقات تلفنی و آنلاین بیشتر است و شما نیاز به رفت و آمد دارید؛ بنابراین این گونه هزینه‌ها را نیز باید مد نظر قرار دهید.
  • عقد ازدواج پایبندی و تعهدی برای زوجین در پی دارد اما اگر شرایطی به وجود آید که تحمل زندگی مشترک و دوام آن سختی زیاد و مشقت فراوان برای زوجه ایجاد کند به گونه ای که تحمل آن مشکل باشد اصطلاحاً به آن عسر و حرج می گویند.
  • در واقع افرادی که با ویژگی‌های یک وکیل نمونه آشنا باشند، انتخاب راحت‌ تری خواهند داشت.

این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند. وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است.

تا از بهترین وکیل خانم در تهران【آپدیت1401】

مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است. اگر حکم داگاه غیابی صادر شود، محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی داشته باشد. به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند.

شماره وکیل

در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد. اما در شهر های بسیار کوچک که دادگاه خانواده تشکیل نشده است دادگاه مستقر در آن حوزه به امور مربوط به دعاوی خانوده رسیدگی می کند اما در خصوص پرونده های اصل نکاح و انحلال آن، به نزدیک ترین دادگاه خانواده ارجاع می شود. وکلای متخصص در امور کیفری در مجموعه حقوقی دادیاران معمولا بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند. با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

بسیاری از اشخاصی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند قبل از طرح شکایت یا دادخواست با یک فرد آگاه به مسائل حقوقی گفتگو کنند و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شوند. در حقیقت دعاوی حقوقی بر اثر ادعای بر یک حق مطرح می شوند و طرفین این دعاوی عموما افراد خصوصی (یا افراد دولتی در مقام تصدی) هستند که ادعایی مبنی بر وجود حقی را مطرح می کنند. یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود.