وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09155003417-وکیل رضا صبوری

دادگاه هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد ( معمولا پزشکی قانونی) معرفی می شود و یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می کند. گواهی عدم امکان سازش به مدت ۳ ماه اعتبار دارد، یعنی اگر مجله خبری وکالت زوجین ظرف ۳ ماه آن را اجرا نکردند دیگر اعتباری ندارد. گفتنی است شوراهای حل اختلاف درخصوص اختلافات خانوادگی با توجه به تقاضای طرفین می‌توانند برای اصلاح ذات‌البین دخالت کنند، در حالی‌که در طلاق توافقی افراد معمولا پیش از درخواست طلاق صحبت کرده و به توافق رسیده‌اند و اگر باز هم علاقه داشته باشند که جلساتی برای سازش و مذاکره بگذارند.

سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند. به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد.

  • مدت اعتبار حکم عدم سازش سه ماه هست و بعد از گذشت سه ماه حکم صادر شده معتبر نیست و در صورت تمایل مجدد به طلاق توافقی باید کلیه مراحل برای صدور حکم عدم امکان سازش دوباره انجام شود.
  • گاهی اوقات، بیش از یک نتیجه معقول، یا بیش از یک سابقه قابل اعمال برای حل و فصل یک وضعیت وجود خواهد داشت.
  • بهترین وکیل مشهد بر چه اساسی انتخاب می‌شود؟ در ادامه می‌خوایم معیار این انتخاب و وکیل خوب در مشهد را به شما معرفی کنیم.
  • وجدان خود هر وکیلی سنگ محک است، تمایل به احترام و اعتماد اعضای حرفه و جامعه ای که به آن خدمت می کند، انگیزه ای را برای وکیل فراهم می کند تا به بالاترین درجه ممکن از رفتار اخلاقی دست یابد.

وکیل خود را در یک پرونده حقوقی انتخاب کنید، تا هر گونه مشکلاتی که ممکن است در صورت نداشتن وکیل رخ دهد از بین برود. یک وکیل در مشهد انتخاب کنید و از مزایای واقعی تخصص و منابع آن برای کمک به پرونده حقوقی در رسیدن به نتیجه دلخواه برخوردار شوید. با این حال، ممکن است وکیل نتواند به دلیل بسیاری از عوامل خارج از کنترل خودش، مانند برنامه زمانی دادگاه، مشکل در همکاری سایر طرفین درگیر در موضوع، و موارد اضطراری که ممکن است در برنامه زمانی وکیل ایجاد شود، بازه زمانی دقیقی به شما ارائه دهد. یکی از شکایات رایج موکلان این است که نمی دانند در روند پرونده حقوقی چه می گذرد یا اینکه نمی توانند با وکیل خود تماس بگیرند. باید از وکیل بپرسید که چگونه شما را از پیشرفت موضوع و بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنها، چه از طریق تلفن همراه، ایمیل یا ملاقات حضوری مطلع می کند.

جالب است بدانید که وکیل خانواده می‌تواند به طلاق رسیدگی کند، اما وکیل طلاق معمولاً تخصص لازم برای وکالت موکل در سایر امور حقوقی خانواده را ندارد. اینجانب عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند. اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند.

میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد . از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند. پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد. وکلای قرارداد به افراد کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که قراردادهای آنها به درستی تنظیم، مذاکره و تصویب شده است و از نظر قانونی معتبر است. این امر به ویژه برای مشاغل کوچک، صاحبخانه ها و افراد مشابه که اغلب در کسب و کار ایجاد قراردادهایی هستند که تعهدات قانونی ایجاد می کنند مفید است. وکلای شرکتی از بزرگترین تا کوچکترین شرکت ها را نمایندگی می کنند، این حوزه شامل مذاکره، تهیه پیش نویس و بررسی قراردادهای شرکتی، توافقنامه ها و معاملات است.

شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150

یک وکیل متعهد باید قبل از انجام هر اقدامی، مصلحت موکل خود را هم در نظر بگیرید و بدون مشورت کاری انجام ندهد. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. از لحاظ ماهیت در طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عرض نکرده باشد بائن است یعنی اگر زن پس از طلاق خواهان مبلغی نباشد که برای گرفتن اجازه طلاق به مرد داده است طلاق بائن و رجوع ممکن نیست.

امروزه در جامعه بزرگ ایرانی بخش انبوهی از دعاوی که در کشور مطرح می شوند در زمینه حقوقی می باشند. همچنین همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است که برای همه اشخاص ایجاد شوند. اما زمانی که ما به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی و بدون مشورت با وکیل حقوقی وارد این پروسه شویم با مسائل و چالش های ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی می شوند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است. در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. در دعوای حقوقی سه فاکتور زمان ، هزینه و نتیجه مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و هر سه فاکتور به رعایت مقررات شکلی و ماهوی در تنظیم دادخواست و اقامه دعوا بستگی دارد استفاده از تخصص وکیل حقوقی در مشهد باعث می گردد تا اصحاب دعوا از اتلاف وقت و هزینه وهمچنین تضییع حق مصون بمانند.

وکیل معامله معارض در مشهد

یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.

بهترین وکیل مشهد

در این نوع وکالت افراد از وکیل به عنوان نماینده خود در دادگاه کمک می‌گیرند و امور لازم جهت حل پرونده، توسط وکلا انجام می‌شود. چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم. که با توجه به دلایلی که خودتون در جریان هستید، بیشتر خانواده‌ها در آستانه فروپاشی قرار گرفته‌اند و راهی جز طلاق دیگر باقی نمونده براشون، ما در این مقاله میخواهیم شما رو با بهترین وکلای طلاق در مشهد آشنا کنیم که با آسوده خاطر بیشتری مشکل خود را حل کنید. در طلاق توافقی زن و شوهر باتوجه به شرایط و وضعیت خانوادگی خود به این نتیجه می‌رسند که دیگر نمی‌توانند با هم زندگی کنند و در مورد جدایی به توافق می‌رسند. بنابراین به طور مشترک در دادگاه خانواده حاضر می‌شوند و درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش برای اجرای صیغه‌ی طلاق توافقی را می‌نمایند. فعالیت وکالت اغلب شامل تحقیق در مورد تحولات حقوقی، بررسی حقایق، نوشتن و تهیه اسناد حقوقی، مشاوره و حل و فصل اختلافات است.