درآمد وکیل ها از دروغ تا واقعیت گروه وکلای حکمت وکیل در تهران

واقعیت این است که تعداد وکلای خبره‌ای که از چنین ویژگی برخوردار هستند، بسیار محدود است. تقریبا در ازای تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما در جامعه، زمینه‌های حقوقی نیز در قانون وجود دارد. بنابراین مانند پزشکی طبیعی است که یک وکیل نمی‌تواند روی تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست.

  • در انتخاب بهترین وکیل کاملا بایست مراقب تبلیغات دروغین باشید و با حق الوکاله کم و قول کامیابی صد در صدی در پرونده گول نخورید زیرا اصلا چیزه صد در صدی در حقوق وجود ندارد.
  • بهترین وکلای حرفه ای و با سابقه در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و …
  • این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود.
  • حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.
  • ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم.

ایشان پرونده های مشهور سیاسی و اقتصادی بسیار زیادی را انجام داده است و موفق به کسب دهها پرونده حقوقی در زمینه های مختلف بوده است. آقای سید محمود علیزاده طباطبایی جزو بهترین وکلا در ایران توسط مردم شناخته است و به گفته ی افرادی که سابقه کار با ایشان را داشته اند، او با قلبش از موکل دفاع می کند نه با پولی که دریافت می کند بنابراین او همچنان مورد تحسین و اعتماد مردم می باشد. با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشکلات فکری و کاری در دنیای امروز بهترین راه برای رسیدن به حق و حقوق خود قبل از انجام هر کاری ابتدا مشاوره با وکیل در خصوص موضوع شکایت و همچنین انتخاب بهترین وکیل ایران جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری می باشد .

نحوه کار ما چگونه است؟

بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عام قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به فرم تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در بین بگذارند و در فرم لزوم به فرم حضوری به دفتر نمایندگی مراجعه کنند. در انتخاب بهترین وکیل کاملا بایست مراقب تبلیغات دروغین باشید و با حق الوکاله کم و قول کامیابی صد در صدی در پرونده گول نخورید زیرا اصلا چیزه صد در صدی در حقوق وجود ندارد. در این مبحث قصد داریم راجب بهترین وکیل ایران برای شما بگوییم که چه کسی است و چگونه می شود آن را برای مشاوره و قبول جلسه گذاشت.

پیگیری پرونده شما

شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند. یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود.

حوزه تخصصی وکالت

فرآیندی که هزینه بر و زمان بر بود و با تجمع متقاضیان در دفاتر کنسولی همراه بود. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.