لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل رضا صبوری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر وکیل حرفه ای، داشتن تخصص در زمینه خاص حقوقی است. از آنجا که حرفه وکالت یک شغل دقیق و حساس و بسیار پیچیده می‌باشد؛ عدم تخصص و دانش کافی وکیل، موجب شکست در پرونده موکلش می‌شود. وکیل خوب پایه یک دادگستری باید نسبت به منافع و حقوق موکل خود هکواره دغدغه‌مند باشد و در همه شرایط برای منافع موکلش به پا مجله خبری وکالت خیزد. وکلای دادگستری موظف‌اند که برای دریافت هرگونه مدرک یا سند مربوطه به موکل خود رسید دهند. وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل همانند یک پزشک یا یک مشاور، باید قابل اطمینان برای موکل خود باشد. باید گفت وکیل تنها برای امور حقوقی و اقامه دعاوی کیفری انتخاب نمی‌شود؛ بلکه در دعاوی غیرحقوقی نیز وکیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • فن بیان عالی و تسلط به مسائل روان شناسی برای حل مشکل پیش آمده لازم است.
  • موسسه‌ی حقوقی تهران وکیلنیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید.
  • نتیجه کار برای تمام افراد مهم است که در این صورت انتخاب بهترین وکیل آسان تر می شود.
  • در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند.

موسسه‌ای است که تنها گروه تخصصی وکالت در سطح تهران و بلکه کشور را داراست. موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شما در تمامی حوزه‌ها بهترین مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشکل به حل آن بپرازد. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است.

به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید. آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و شهرداری ها هستند.

راه های ارتباط با بهترین وکیل در تهران:

و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. خیر ،تعهد وکیل نسبت به موکل نمی تواند تعهد به نتیجه باشد یعنی به شما تضمین به صدور حکمی دهد که هنوز توسط قاضی صورت نگرفته و صادر نشده است . وکیل مالیات می تواند در اموری چون مالیات عملکرد، بیمه،حسابرسیو ارزش افزوده به شما مشاوره دهد. باید حداقل مدرک لیسانس در رشته حقوق یا فقه و حقوق داشته باشد. واژه وکیل، یکی از اسامی خدای مهربان است و از نام خدا استعاره گرفته شده است.

وکیل‌ تهران

موضوعاتی که به امور خانواده مانند انواع طلاق، حضانت کودک، دریافت مهریه، انحصار وراثت و نفقه، استرداد جهیزیه و غیره مرتبط به وکیل خانواده می‌شود. داشتن فن بیان قوی و گفتار خوب برای دفاع از حقوق موکل و مدیریت جلسات دادگاه. از دیگر وظیفه وکیل آن است که متن قرارداد وکالت را به روشنی و با ذکر تمامی موارد در دو نسخه تنظیم کند. ماهیتوکالتدر هرحالتی (چه به صورت رسمی و یا غیر رسمی) عقدی است جایز. به طورکلی عقود یا لازم‌اند یا جایز، عقود لازم، عقدی است که طرفین حق فسخ قرارداد را ندارد مگر طبق چارچوبی که قانون مشخص کرده است و عقود جایز نیز برعکس عقد لازم است به این صورت که در عقود جایز طرفین می‌توانند به هر دلیلی ، عقد را فسخ نمایند مگر اینکه عقد وکالت از نوع بلاعزل باشد. این شخص می‌تواند پرونده‌هایی با موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی در پذیرش آنها ، قبول کرده و پیگیری و بررسی نماید و با وجدان و صداقت کار سعی در ایجاد عدالت داشته باشد تا حق هیچ انسانی ضایع نشود.

دفتر حقوقی روشنی معز

یکی از تفاوت‌های وکیل پایه دو دادگستری و پایه یک دادگستری در پذیرش دعاوی حقوقی مختلف است. به این معنا که وکلای پایه یک دادگستری مجاز برای ورود به کلیه دعاوی حقوقی در تمامی زمینه‌های آن می‌باشد اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و این افراد تحت عنوان وکیل قوه قضاییه می‌توانند در برخی موضوعات حقوقی به فعالیت خود بپردازند. وکیل کیفری شخصی است که به علاوه داشتن پروانه وکالت، در حوزه‌ی پرونده های حقوقی مرتبط با دعاوی کیفری مانند سرقت، تهدید، آدم ربایی، قتل، کلاهبرداری تجربه و مهارت بالایی دارد. باید گفت که یک وکیل کیفری خوب علاوه بر تسلط و احاطه به دانش و تحصیلات تکمیلی در زمینه امور کیفری، تجربه کافی نیز در حوزه دعاوی و پرونده‌های کیفری، رویه دادگاه‌ها، دادسراها و قوانین مربوطه دارد.

در نهایت در خصوص انتخاب وکیل احتیاط کنید که در دام کارچاق کن ها و واسطه ها در اطراف دادگاهها نیفتید. زیرا استفاده از الفاظی مانند داشتن ارتباطات یا دریافت حکم در مدت دو یا 3 روز ممکن است برای شما وسوسه انگیز باشد و در دام این اشخاص بیفتید. حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید. بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زمانی که یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود برمیگزیند، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود. چنین فردی می‌تواند تمام امور مربوط به قانون و قضای آن فرد را بر عهده بگیرد. شاید سوالی که می‌پرسید به نظر شما یا اطرفیانتان پشت پا افتاده و بی اهمیت باشد ولی یادتان باشد وکیل اینجاست تا به شما کمک کند هیچ برگه‌ای را بی دلیل و بدون علم کافی از مفاد آن امضا نکنید.

قطعا در هر حوزه‌ای از وکالت، وکیل های بسیاری را می‌توان یافت. معمولا وکلا در سایت‌ها و صفحات شخصی خود خلاصه از فعالیت حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند. برای این که بهترین وکیل تهران را انتخاب کنید باید تحقیق و بررسی های زیادی انجام دهید تا یکی از مجرب ترین و کاربلدترین وکلای تهران را انتخاب نمایید. برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند.