چهارشنبه، 7 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


چهارشنبه 7 دسامبر 2022

«دیوان عالی پس از افشای اطلاعات، با بررسی فزاینده ای از سوی کنگره مواجه می شود. کمیته قضایی مجلس نمایندگان قرار است از یک افشاگری که می گوید در مورد حکم آزادی مذهبی به او اطلاع داده شده است، بشنود. کارل هالس از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

ساعت 10 صبح فردا به وقت شرقی، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا جلسه استماع با ،وان «نفوذ ناروا: عملیات دادگاه عالی و سیاست گذاری در SCOTUS” جلسه رسیدگی خواهد بود پخش زنده در یوتیوب.

نوشته شده در 22:24 توسط هوارد باشمن



“ستون من در خلاصه ای از دادگاه عالی اشتباه تفسیر شد”: رابین گیوهان ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 22:20 توسط هوارد باشمن



“اگر دادگاه عالی در پرونده مور علیه هارپر از توافق بوش علیه گور به جای یک نظریه قانونگذار ایالتی کاملاً مستقل استقبال کند، چه تفاوتی ایجاد می کند؟” ریک هاسن دارد این پست در “وبلاگ قانون انتخابات” او.

نوشته شده در 22:15 توسط هوارد باشمن



ترامپ به مردم گفت قبل از شورش مثل جهنم بجنگند. آیا می توان از او شکایت کرد؟» ریچل وینر از واشنگتن پست دارد این گزارش.

ژاکلین تامسن از رویترز گزارش می دهد کهترامپ از دادگاه استیناف ایالات متحده می خواهد که دعاوی مدنی 6 ژانویه را مسدود کند

و دوان کول از CNN گزارش می دهد که “دادگاه استیناف فدرال درخواست ترامپ مبنی بر اعطای مصونیت به او را از شکایت های ضد شورش کنگره بررسی می کند.

شما می تو،د به صوت بحث شفاهی امروز قبل از هیئت سه داوری دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار DC در این لینک.

نوشته شده در ساعت 22:02 توسط هوارد باشمن



«به نظر می رسد دادگاه عالی بر سر پرونده ای که می تواند انتخابات فدرال را متحول کند، دچار اختلاف شده است. قضات در حال بررسی این موضوع هستند که آیا نظریه «مجلس مقننه ایالتی مستقل» را اتخاذ کنند، که می تواند به قانونگذاران ایالتی قدرت تقریباً کنترل نشده ای در مورد انتخابات فدرال بدهد. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز و آن ای. ماریمو از واشنگتن پست گزارش می دهند که «ا،ریت دیوان عالی تغییر گسترده اختیارات انتخاباتی را زیر سوال می برد

دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز گزارش می دهد که «دیوان عالی به پیروزی اندکی برای جمهوری خواهان در مناقشه بزرگ قانون انتخابات اشاره می کند

جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهدادگاه عالی ممانعت از بررسی نقشه‌های ناحیه کنگره توسط دادگاه‌های ایالتی را بررسی می‌کند. قانونگذاران کارولینای شمالی می گویند که قانون اساسی به آنها اختیاری در مورد نقشه های انتخاباتی مجلس نمایندگان آمریکا می دهد و دادگاه های ایالتی را ناتوان می کند.

جان فریتز از USA Today گزارشی با ،وان ““پیامدهای بزرگ”: دیوان عالی با موردی دست و پنجه نرم می کند که برخی هشدار می دهند ممکن است انتخابات فدرال را به هم بزند

و ال، سویر و استفن دینان از واشنگتن تایمز گزارش می دهند که “قضات دیوان عالی نسبت به قدرت کنترل نشده ایالتی در مورد انتخابات فدرال تردید دارند

این دیوان عالی آمریکا به صورت آنلاین ارسال کرده است رونوشت و سمعی بحث شفاهی امروز در مور v هارپر، شماره 21-1271.

نوشته شده در ساعت 21:28 توسط هوارد باشمن



“به روستای کریسمس فرضی دیوان عالی کشور خوش آمدید!” ال،اندرا پتری ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 21:15 توسط هوارد باشمن



بیکر با انتصاب بیش از نیمی از قضات ایالتی، قوه قضاییه را از بالا به پایین تغییر داده است. مت استات از The Boston Globe دارد این گزارش.

نوشته شده در 20:44 توسط هوارد باشمن



«آیا SCOTUS می‌تواند مانع از بلعیدن قانون ضد تبعیض، بیان آزادانه شود؟» پروفسور حقوق مایکل سی دورف دارد این انشا آنلاین در حکم Justia.

نوشته شده در 4:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“افکار سریع در مورد 303”: هوارد واسرمن دارد این پست در “PrawfsBlawg.”

نوشته شده در 4:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی در حال تبدیل شدن به دادگاه اول» جمل بوئی ستون نویس دارد این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 15:00 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/07/#195697